به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی

مولف بندرلنگه‌ای کتاب‌های «ورزش وسلامت» در منزل و «مدیریت بازاریابی دهان به دهان در ورزش» را بهتر بشناسید + رزومه

کیوان غریب پور متولد ۱۳۷۰ در بندرلنگه دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و عضو انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران مولف کتابهایی در حوزه سلامت و ورزش می باشد.

کد خبر : 26973
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 12:47
مولف بندرلنگه‌ای کتاب‌های «ورزش وسلامت» در منزل و «مدیریت بازاریابی دهان به دهان در ورزش» را بهتر بشناسید + رزومه

 

به گزارش کنگ خبر، به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی قصد داریم  یکی از نویسندگان و پژوهشگران بندرلنگه ای در حوزه ورزش و سلامت را خدمت مخاطبان این پایگاه خبری و همشهریان عزیزمان معرفی کنیم.

آقای کیوان غریب پور متولد ۱۳۷۰ در بندرلنگه دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و عضو انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران می باشد.

وی در حال حاضر دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است که به اتفاق جمعی از همکاران خود به تالیف کتابهایی در حوزه ورزش وسلامت پرداخته است.

سوابق علمی ایشان به شرح ذیل است:

الف:عضو انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ب:کتاب۱. تالیف کتاب ورزش و سلامت در منزل – ۱۳۹۹
۲. تالیف کتاب بازاریابی دهان به دهان در ورزش – ۱۴۰۰
۳. تالیف کتاب مزیت های اجتماعی تربیت بدنی ویژه فرزندان جانبازان-۱۴۰۰
پ:مقاله

۱. مقاله ﺭﺍﺑﻄﻪ ی ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ ﻭ ﻫﻮﺵ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻌﻬﺪ ﮐﺎﺭﯼ دﺑﻴﺮﺍﻥ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﺷﻬﺮ ﺑﻨﺪﺭﻋﺒﺎس-۱۳۹۸
۲. مقاله رابطه آمیخته های بازاریابی با مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری ذینفعان خدمات باشگاه های ورزشی شهر بندرلنگه-۱۳۹۹
۳. مقاله رابطه ی بین ابعاد ارزش های فرهنگی با بازاریابی دهان به دهان ذینفعان خدمات ورزشی اداره ورزش و جوانان شهر بندرلنگه-۱۳۹۹
۴. مقاله رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر وفاداری مشتریان باشگاه های ماساژ شهر بندرعباس-۱۳۹۹
۵. مقاله رابطه ابعاد فرهنگی با رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی دبیران تربیت بدنی استان هرمزگان-۱۴۰۰
۶. مقاله طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر توسعه اماکن ورزشی در هرمزگان-۱۴۰۰
۷. مقاله رابطه آمیخته های بازاریابی با وفاداری ذینفعان خدمات باشگاه های ورزشی شهر بندرلنگه-۱۴۰۰
۸. مقاله تحلیل چالش های موجود در مدیریت اماکن ورزشی – ۱۴۰۰
۹. مقاله پیش بینی تعهد سازمانی دبیران تربیت بدنی استان هرمزگان بر اساس ابعاد فرهنگی-۱۴۰۰
۱۰. مقاله پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی دبیران تربیت بدنی استان هرمزگان بر اساس ابعاد فرهنگی-۱۴۰۰

 

تالیفات:

۱.کتاب ورزش و سلامت در منزل: نرگس شجاع،کیوان غریب پور
۲.مدیریت بازاریابی در ورزش: کیوان غریب پور،محمدحسن نسیمی،اعظم حاجی پور،مبینا نشاعلی
۳.مزیت های اجتماعی تربیت بدنی ویژه فرزندان جانبازان: لیلا صفاری،کیوان غریب پور،نسرین رحمانی، شیما فیروزفر

 

«ورزش و سلامت در منزل»

در این کتاب به آموزش تئوری و عملی ورزش و دست‌یافتن به سلامت بدنی، آمادگی جسمانی و در نهایت، تناسب ایده‌آل در اندام پرداخته شده و با توجه به شرایط موجود در جامعه و همه‌گیرشدن بیماری نوظهور کرونا و همچنین بالابودن هزینه‌های استفاده از باشگاه‌های ورزشی، اینجانبان نرگس شجاع و کیوان غریب‌پور، بر حسب وظیفه و تعهد نسبت به جامعه پیرامون خود، اقدام به تألیف کتاب«ورزش و سلامت در منزل»نمودیم.

کتاب مورد نظر در جهت ارتقای سطح آگاهی در مورد مطالب تئوری ورزش و آموزش حرکات ورزشی بدون نیاز به ابزار خاص و قابل استفاده در محیط منزل می‌باشد.
مجموعه گردآوری‌شده شامل نکات کلیدی و مهم در حوزه‌های معرفی کلیات ورزش، تغذیه مناسب، بیماری‌ها، آسیب‌ها و حرکات ورزشی به‌صورت ساده و درک آسان بوده و مطالب ارائه‌شده صرفاً جهت استفاده افراد با اضافه‌وزن نبوده و تمامی افراد؛ اعم از آقایان و بانوان، کودکان و نوجوانان و همچنین افراد سالمند در شرایط جسمانی نرمال و اضافه‌وزن می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شده و شرایط بدنی خود را در حد مطلوب حفظ کنند.

امید است این گام در جهت بهبود پیشرفت وضعیت آمادگی جسمانی مؤثر باشد و این کتاب را با افتخار تقدیم به مردم خونگرم استان هرمزگان و ملت شریف سرزمینمان ایران سرافراز می‌نماییم.

کتاب بازاریابی دهان به دهان در ورزش

با توجه به رشد فزاینده ی پژوهش در دنیای امروز، به نظر می رسد نقش مطالعه روز به روز برجسته تر می شود. در این میان، یکی از دغدغه های اساسی پژوهشگران و اساتید نگارش کتاب با موضوعات جدید و روز آمد می باشد.یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین روش‌های بازاریابی، روش بازاریابی دهان به دهان است . این روش بازخورد مستقیم مشتری است. در واقع محصولات و خدمات شرکت توانسته است نیازهای مورد انتظار مشتری و مخاطب را برآورده کند. در این حالت نیازهای مشتری به گونه‌ای عالی پاسخ داده می‌شود و او را ترغیب می‌کند که به صورت اختیاری احساس رضایت خود را با سایرین مطرح کند. امروزه پیوند بین بازاریابی و رشته هایی مانند:ارتباطات، روانشناسی، جامعه‌شناسی و… در هیچ زمانی از تاریخ بشریت به اندازه‌ی زمان حال نبوده است. خوشبختانه در حال حاضر بهره‌گیری از علوم مختلف و و تمرکز بر تخصص های بین‌رشته‌ای، امکان موفقیت و توفیق روزافزون در ارتباط بین شرکتها و مشتریان را فراهم کرده است، به شرط آنکه تلاش شود در شناخت مشتریان با راه و روش نو، تلاشی عالمانه صورت گیرد. در حقیقت در بازاریابی دهان به دهان، محصول شما باید به قدری قدرتمند باشد تا مشتریان دلیلی برای تعریف و صحبت درباره محصول شما داشته باشند. زمانی که مشتری از محصول یا خدماتی رضایت داشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ سعی می‌کند آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کند و در این راه از اعتبار خود مایه می‌گذارد. بر همین اساس در این کتاب سعی شده است تا بازاریابی دهان به دهان را توضیح داده و استراتژی‌های پیاده‌سازی آن را با یکدیگر مرور نمایم.

کتاب مزیت های اجتماعی تربیت بدنی وِیژه فرزندان جانبازان

موضوع اوقات فراغت از دیرباز مورد توجه بشربوده است و مطالعات به عمل آمده نشان می دهد که انسان به طور پیوسته در این باره در پی چاره جویی بوده است. در حال حاضر نیز این توجه و حساسیت نه تنها کاهش نیافته بلکه اهمیت آن بنا به دلایل متعددی افزایش یافته است. بر این اساس تصمیمی گیری اجتماعی و فردی دربازه ایام فراغت بخش قابل توجهی از زندگی بشر امروزی محسوب می شود. با توجه به تحولات همه جانبه کشور، ضرورت بررسی و در صورت لوم بازنگری الگوهای رایج گذراندن اوقات فراغت ضروری به نظر می رسد. اگر چه این بررسی برای کلیه اقشار و گروه های اجتماعی یک نیاز اساسی است، اما چگونگی گذراندن این اوقات در میان فرزندان جانبازان اعصاب و روان از اهمینت ویژه ای برخوردار است. تعداد جانبازان به دلیل حوادث و وقایع دوران انقلاب و بروز جنگ هشت ساله میان ایران و عراق از میزان قابل توجهی برخوردار است. بررسی مطالعات انجام شده در زمینه نحوه گذران اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت ورزشی، هویت و نشاط اجتماعی فرزندان جانبازان اعصاب و روان نشان می دهد که تحقیقی که بتواند هر سه متغیر را در بین فرزند های جانبازان اعصاب و روان مورد بررسی قرار دهد و یکه مدل مفهومی را ارائه بده یافت نشد به همین منظور انجام چنین تحقیقی ضرورت دارد. از طرفی یکی از مفیدترین روش ها پرکردن اوقات فراغت، ورزش کردن است که هم سلامت جسمانی و هم بهداشت روانی افراد و جامعه را تامین می کند. عمومیت داشتن اوقات فراغت برای اقشار مختلف و فراگیر بودن یا همان عمومی بودن مقوله ورزش نقطه مشترکی است که باعث می شود، وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف به مقوله ورزش همگانی که همان ورزش برای همه توجه ویژه ای داشته باشند و برنامه ریزی های لازم برای بهره وری بهینه عموم افراد از امکانات موجود را در دستور کار قرار دهد. این در حالی است که جانبازان اعصاب و روان و فرزندهایشان اکنون مظلوم ترین قشر آسیب دیده روزهای جنگ هستند. با توجه به ضرورت عنوان شده و قرار گرفتن مجروحیت اعصاب و روان در لیست سخت ترین مجروحیت های جنگ تحمیلی و با توجه به فشار بالای روانی در فرزندهای جانبازان اعصاب و روان که موجب شده فرزندان این جانبازان با مشکلات عدیده ای در جامعه مواجه شوند و با التفات به این موضوع که احتمال ابتلای آن ها به بیماری های روحی و روانی بالاست به گونه ای که تعداد کثیری از فرزندان جانبازان اعصاب و روان از افسردگی، افت تحصیلی، تعارضات شدید با شخص جانباز مواجه اند. رنج ها و مرارت های دهها هزار جانبازان اعصاب و روان و فرزندهایشان ما را بر آن داشت تا به این جامعه به پردازیم.

کتاب های در دست چاپ از این مولف:

۱-آموزش ژیمناستیک پایه
۲-مدیریت رویدادهای ورزشی
۳-حرکت شناسی( به زبان ساده ویژه دانشجویان تربیت بدنی و مربیان)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰

یک دیدگاه

  • سلام , مهمان